drei leute unterhalten sich am schreibtisch
drei leute unterhalten sich am schreibtisch
Zakres oferowanych usług dotyczących zarządzania nieruchomością wspólną obejmuje:


1.    Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego.

2.    Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.

4.    Zlecanie i nadzór nad wykonywaniem rocznych przeglądów budynków.

3.    Nadzór nad wykonywaniem bieżących kontroli stanu technicznego nieruchomości wspólnej, realizacją umów dot. wykonywania corocznych przeglądów kominiarskich oraz przeglądów gazowych w budynku Wspólnoty, zgodnie z wymogami prawa budowlanego.

4.    Nadzór nad wykonywaniem bieżącej konserwacji i bieżących napraw nieruchomości wspólnej, w szczególności nad dokonywaniem napraw części budynku i pomieszczeń wspólnego użytku oraz urządzeń technicznych umożliwiających właścicielom lokali korzystanie z oświetlenia, wody, kanalizacji oraz innych urządzeń należących do wyposażenia nieruchomości wspólnej.

5.    Nadzór techniczny nad usuwaniem awarii i ich skutków w nieruchomości wspólnej.

6.    Nadzór nad utrzymaniem w należytym porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń służących do wspólnego użytku właścicieli lokali, terenu bezpośrednio przyległego do nieruchomości.

7.    Nadzór nad obsługą umów zapewniających dla nieruchomości wspólnej dostawę mediów, oraz umową ubezpieczenia części wspólnych nieruchomości.

8.    Przygotowywanie i przekazywanie do właściwego Wydziału Urzędu Miasta Torunia deklaracji dot. wysokości miesięcznej opłaty  za wywóz nieczystości stałych.

9.    Dokonywanie rozliczeń Wspólnoty poprzez rachunek bankowy,

10.    Prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów i przychodów wspólnoty:

-    prowadzenie ewidencji księgowej kosztów administrowania nieruchomością wspólną,

-    zaliczek właścicieli lokali uiszczanych na pokrycie kosztów utrzymania części wspólnych nieruchomości oraz świadczeń dotyczących lokali, jak też ewidencji funduszu remontowego.

11.    Obsługa umów kredytowych.

12.    Ewidencję ewentualnych pożytków i przychodów z nieruchomości wspólnej.

13.    Rozliczanie opłat z tytułu kosztów administrowania nieruchomością wspólną oraz innych świadczeń należnych od właścicieli i sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego.

14.    Przygotowywanie projektów planów gospodarczych.

15.    Przygotowywanie i dostarczanie właścicielom aneksów z wysokością opłat na podstawie podjętych przez wspólnotę uchwał.

16.    Prowadzenie ewidencji właścicieli i ich udziałów w nieruchomości wspólnej.

17.    Analiza i bieżąca windykacja należności wspólnoty.

18.    Obsługa prawna Wspólnoty Mieszkaniowej z wyłączeniem wynagrodzenia za pełnomocnictwo procesowe.

19.    Przygotowywanie, zwoływanie i prowadzenie ustawowych i dodatkowych zebrań wspólnoty wraz z przygotowaniem projektów uchwał i sporządzaniem protokołów z zebrań.

20.    Rozliczenia z Urzędem Skarbowym.

Ponadto prowadzimy system e-kartotek poszczególnych lokali umożliwiający właścicielom uzyskanie poprzez sieć internetową informacji dot. aktualnego salda, wymiaru bieżących opłat, odczytów liczników wody oraz wgląd w całą historię wpłat i rozliczeń Właściciel lokalu, bądź osoba przez niego upoważniona, po wprowadzeniu na stronie internetowej osobistego identyfikatora oraz hasła, ma możliwość dostępu do informacji dotyczącej stanu finansowego swojego lokalu.

Informacja dostępna jest przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

KONTAKT

LOKUM Spółka cywilna
Gagarina 176
87-100 Toruń
tel. biuro: (56) 654 25 33
e-mail: biuro.lokum@lokum-torun.pl


Katarzyna Buczkowska
tel. 504 009 767
e-mail: buczkat@wp.pl

Krzysztof Streich
tel. 533 021 708
e-mail: streich.krzysztof@wp.pl